Musuh yang mengalahkan anjing ^^

Hai harini aku nak cerita sikit pasal musuh aku yang tak berapa nak pandai ni yerr ^^ Nama dea Faten tau . Adek dea kawan aku , Fadhilah Izzaty . Aku ta berapa faham lah nn 2 orang betina ni . Sendiri buat dosa tapi sengaja mengorek dosa orang . Gambar profile aku pakai tudung , apsal tetiba jeh si Faten ni nak ceramah bagai kat aku pulak ? Wuu takutnya ~ Sikit pun wa tarak takot sama lu lah pompuan ^^ Ni bukti kayh sayang-2 sekalian .
(Click untuk besarkan)
Ni lah bukti si faten maki-2 aku dulu . Macam bagos right ? Nak termuntah aku --' Banyak lagi bukti-2 nye tau ! Haa , ape ni . Dea khamis lepas datang sekolah STPD sebab nak jumpa aku . Nak tampar aku bagai , tampar lah aku sepak terajang pantat busok kau tuh ^^ Time tuh pun bapak aku ada . Now bapak aku bukan beckup aku ! Tapi beckup dea . Pantat mak lah sial -.- By The Way , dea pun nak jumpe akak Atiqah Najla . Eceh ! Kak Tiqah beckup aku derr ~ This is for you FATEN IZZATY right ? Sebelum lu nak ceramah bagai kat waa . Lu pikir sikit diri lu tu . Kat fb lu ada bertudung ada tak bertudung . Kebabian teserlah lah wanita buncitt oii . Kau memang tak layak langsung lahir kat dunia ni kayh ? Bubye ><

-2Bukti Kes Faten-

(Click untuk besarkan)