Kesedihan yang MELAMPAU :'(


Semua orang takkan faham perasaan aku yang sedih sekarang ni :'( Setiap kali datang sekolah je FAKE SMILE only :'( Siapa tahu ? Takkan ade sape2 tau kan3 ? Perasaan aku ni bukan mainan , aku senang sakit hati , senang jelez . Kalau nak tahu hal yang sebenar...umm...bila ada orang main kejar-2 nn BOYFIE aku jeh , dalam hati , sebenarnya JELEOUS gila-2 . Tak siapa tahu :'( Aku tahan je rasa jelez tu :'( Tapi korang taktahu . Bertapa sakit nya hati aku :'( Amier..dea mungkin takkan faham perasaan aku :'( Aku sebenarnya SAYANG GILA kat Amier :'( Amier je yang taktahu sebenarnya , aku JANJI takkan curang nn dea :'( Aku nak setia nn dea buat selamanya :'( 8/5/13 dea salah faham , dea ingat aku DATING nn Basri :'( Sebenarnya mana ada :'( Basri yang kacau-2 aku . Lagipun aku ada hal penting nak cakap nn Basri :'( Amier , tolong lah jangan salah faham , saye tak CURANG :'( Sayae hanya MENCINTAI awak seorang je :'( Saye janji takkan curang nn awak kayh sayang ? Awak pun janji jangan curang nn saye okayh ? :'*
ILOVEYOUDAMNSOMUCH :'*



Kawan ? Bestie ? Ada bestie pun macam takde je . Anel :( Dea tu hari-2 BADMOOD . Kalau nak dikatakan :'( Dea nn dak TOM(Izzaty) bila cerita-2 je mesty Anel gelak kuat-2 lah . Takde pun marah-2 :'( Pergi tandas ? Nan dea je . Aku campak mana ? Pergi jumpa ustazah ? Dea je , ajak kawan-2 yang laen . Aku ? Kau campak laut ? Terima kasih kawan ! Macam ni kau ekk :') Bila time aku nak cakap-2 nn kau . Muka kau ? Macam nak tak nak je dengar . Kebabian apakah itu ? Tolonglah jangan macam ni wey ! Menyesal dapat kawan macam ni . Kalau kau rasa tom tu LEBIH BAIK dari aku , pergilah wey Nel . Kau takkan tau perasaan kawan baik kau neyh :'( Kau boleh tinggalkan bestie kau macam tu jeh :'( Tapi jangan lupa , kau pun akan kene balik kayh :') Ayat terakhir , aku PALING BENCI dapat kawan yang sebengap alam , bila tak kawan nn aku , kau kawan nn musuh kita >:'( Aku memang paling benci kalau perkara tu berlaku ea :'( Memang benci yang amat !! So tolong lah yer , hargailah kawan baik kau Anel :'( Aku taknak dapat kawan terlebih ego :'(