Hey :* Dah berhabuk blog aku ni . Lama ta update blog :* chu ~ 
Btw , aku nak cerita pasal si dea tu :* Dea handsome , nak tau apa nama dea ? Nama dea Amier Luqman :) Aumm ! Aku sayang dea tahu ? Dea jeh tak tahu sejauh mana cinta aku kat dea :* Haritu pi Pd Waterfront kat sana tuh , kebetulan aku bawak bestie aku Anel , nama panggilan dea Cik Chubby . Tapi kitaorg suka panggil dea Anel :* hehe Ni pasal Amier , aku mula couple nn dea 30.3.2013 tuh dah sebulan aku couple nn dea :* Aku take pic nn dea kat pd tuh :* Memanglah muka aku tak cantek >< Time tu aku pakai baju sukan -.- Orange <3 hehe :*
Nak tengok gambar aku nn dea ? 
Okayh muka aku memang buruk >< Sumpah malu . Time tu nak take pic nn dea malu-2 kucing lak --' Hehe <3 Dea sendiri mengaku dea tak handsome :') Tapi bagi aku , dea lelaki yang baik , matang , jujur dan kuat agama :') Aku sayangg dea giler-2 :'* Aku takkan lepaskan dea . Biarlah aku dihina oleh orang laen sebab couple nn dea , tapi bagi aku dea baik tau ^^ ILoveyouAmierLuqman :* Muahhh :** Chu ~