Friend's yang paling baik yang pernah aku jumpa ^^

Hai kali ni aku nak ceritakan pasal kawan-2 stpd ni ^^ Hmm mula-2 time aku masuk sekolah ni aku tak abis-2 pikirkan pasal kawan-2 aku kat SKTK uh . Pastu bila aku masuk je sekolah aku tengok diorang ni cam SUMBUNG(jangan bash aku) jeh -.- Gedik pun hadoo haha ~ Tapi bila dah kenal lama-2 tu . Dah tau perangai masing , gedik ? Oh not . Sebab da tau perangai ^^

First : Budak kat bawah ni nama dea Hasnah , bestie aku Anel ckap muka kitaorg sama macam kembar pulok -.- Haha aku pun pelik sama ke muka kitaowg ni ? O.o Haha actually , bibir je yang sama tengok bibir dea tu sama nn aku cuma kecik sikit an an an ? Haha dea baik , comel , selalu tolong aku doehh T-T kat sekolah aku dulu mana ada kawan sebaik dea ni ~ Hmm Hasnah , kalau kau nak tau kau lah kawan yang paling baik yang pernah aku jumpa , walaupun percakapan mu buat ku terasa , tapi takde niat aku nak bermusuh nn kau ^^ Hehe smile kawan . Love u :* Muachh ~


Second : This ! Nama dea Khairatul Amaliyah . Kan ? Nickname dea Stella Kyra ~ Fuyohh . Asal jumpa dea je aku akan panggil dea 'Kyra Busyuk' pastu dea panggil aku 'Christ Masyam!' Aku aku jugak yang kene -.- haha tapi dea ni baik tau , manja gila ~ Time belum kenal dea ramai cerita kat aku , yang dea ni gedik . Haha aku nak percaya macam mana ? Belum tengok rupa da dikatakan gedik . Haihh mne lah aku knal dea dulu . Tengok perangai pun belum . Haa time dah kenal uh , aku cakap takde lah gedik sgt baik jehh ~ haha dea ni macam budak-2 sikit sama cam aku oh yeh ! Haha btw , dea comel , baik , manja , and careless uh maybe haha :D


Third : Yang 3 in 1 ni yang tudung kelabu tu Ain ^^ Okayh baru kenal dohh -.- Aku pernah terpikir siapakah dea ini ? Tembam jeh . Haha tapi dea comel dulu sebelum kenal dea ada gak yg cakap pasal dea . Tapi mana lah aku knal right ? Huh penat menaip -,- then yang tengah-2 tu Farhanah waktu BI kan , tak abis-2 kacau aku ~ Dah lah haritu kene tampar nn aku haha xD Masyukk ~ Haha jangan marah k ? Btw kau baik ^^ yang tepi sekali , ek pkai spek ? Haha nama dea Qamelia . Wuhuu ~ hmm aku tengok dea dulu mcam gedik sikit la (jangan bash aku!) Tapi bila da knal uhh tak de lah gedik sgt unn ~ baik je ^^ Haha sedap nama dea tau Putri Qamelia just call her Qam ^^ Bukan Camera ha ! >< haha


Forth : Woi 3 in 1 jugak woii depan sekali ~ Nama dea Alisyah haha sentiasa tolong aku ^^ Dea pendiam sikit lah . Dea baik auu tolong aku je bila aku susa h . Huk huk T.T Btw , dea cantik . Yang tengah-2 uh haha mne tah menyempit kat kitaowg ~ Haha xD dea bestie aku ! Selalu gaduh tapi lama-2 baik jugak an ? Bam bam an ? Haha biaselah tuu ~ btw dea comel , baik and manja . Tapi aku ?! Mestilah lagik comel kan ? Biasalah budak CHOMEL ! *perasaan* 


Fifth : Haha ! yang ni Misha ! First time chat nn dea , panggil Saya-Awak >< Weyh ~ Maluu . Dulu aku taktau dea sekolah mana auu ~ Aku pelik gila nn dea ~ Rupanya sekolah ST ^^ Haha dea tolong aku mcam-2 ~ Dea mmg baik gila , dea cantik , baik , friendly ~ Haha takmoo story byk sgt pasal dea -.- Sebab aku taktau sgt psal dea , btw thanks sebab ajak aku pi jamuan masa hari gur tuh ^^ Sayang kau Misha :D Penatnya O_o